Text Size
Teraz jest Cz, 23 paź 2014, 17:30

Dekrety komitetu i uchwały plenum

Wisielec

Czyli to, co udało nam się wymyślić dla Waszego dobra.

Wisielec

Postprzez kaczeniec » Cz, 4 lis 2010, 10:48

Po małym falstarcie warcabów tym razem poddaliśmy skrypt wszechstronnym testom, więc nie powinno być problemów.

Gierka jest dla Samotnego Forumowego Wilka oczekującego na przybycie pozostałych członków stada.

http://imho.tk/games/hangman/

Jest to zwyczajny, tradycyjny wisielec, hasła pochodzą z różnych kategorii, najwięcej jest ich z dziedziny polityki (nazwiska polityków, nazwy partii), trochę tytułów kultowych filmów, powiedzonek/przysłów, nazw krajów i miast (za ewentualne literówki przepraszam osobiście :P ). Udanej zabawy :)
А я им пел рок-н-ролльные песни,
Говорил: все будет нормально.
И я кричал, что мы все вместе,
Да как то слушалось это банально...
Avatar użytkownika
kaczeniec
Troll Hunter
 
Posty: 154
Dołączył(a): N, 15 sie 2010, 11:24

Re: Wisielec

Postprzez tekila918 » Cz, 4 lis 2010, 14:31

Wisielec jest fajny!
A czy mozna do niego dolaczyc scoring dla kazdego zarejestrowanego nicka?
Bo mi nie wierza, ze 100% wygrywam w wisielcu? :P
Bardziej prawy jest kazdy ateista, który pomaga drugiej osobie dlatego, ze sam jako czlowiek chce pomóc, od serca z szacunku, a nie dla ugrania nieba czy ucieczki przed pieklem.
Obrazek
Avatar użytkownika
tekila918
Troll Hunter
 
Posty: 2039
Dołączył(a): Wt, 17 sie 2010, 04:19
Lokalizacja: Nowy Swiat

Re: Wisielec

Postprzez tekila918 » Pt, 5 lis 2010, 22:30

Cus tu nie gra. Z punktacja. jest na odwrot, jak wygrasz , zapisuje porazke. :D
Mam 2 zrzuty, jakby potrzebny byl dowod :D
Bardziej prawy jest kazdy ateista, który pomaga drugiej osobie dlatego, ze sam jako czlowiek chce pomóc, od serca z szacunku, a nie dla ugrania nieba czy ucieczki przed pieklem.
Obrazek
Avatar użytkownika
tekila918
Troll Hunter
 
Posty: 2039
Dołączył(a): Wt, 17 sie 2010, 04:19
Lokalizacja: Nowy Swiat

Re: Wisielec

Postprzez Stereotyp » Pt, 5 lis 2010, 22:41

Jak na odbiorczynię za friko gierki masz strasznie dużo uwag i zastrzeżeń :D
Avatar użytkownika
Stereotyp
Troll Hunter
 
Posty: 1225
Dołączył(a): Wt, 17 sie 2010, 00:07
Lokalizacja: Salt Lake City, Utah

Re: Wisielec

Postprzez klops » Pt, 5 lis 2010, 23:18

Teki napisał(a):A czy mozna do niego dolaczyc scoring dla kazdego zarejestrowanego nicka?

Mówisz & masz :)

Teki napisał(a):Cus tu nie gra.

Byłem akurat w trakcie modyfikowania i testowania tego skryptu. Na usprawiedliwienie mogę dodać, że modyfikacje przerosły znacznie rozmiarami wyjściowy kod :D
Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for and no religion too
Imagine all the people living life in peace...
J.L.

When I was younger living illusion of freedom and power J.L.
Avatar użytkownika
klops
Troll Hunter
 
Posty: 422
Dołączył(a): N, 25 lip 2010, 11:16

Re: Wisielec

Postprzez tekila918 » So, 6 lis 2010, 02:08

dzieki :)
Bardziej prawy jest kazdy ateista, który pomaga drugiej osobie dlatego, ze sam jako czlowiek chce pomóc, od serca z szacunku, a nie dla ugrania nieba czy ucieczki przed pieklem.
Obrazek
Avatar użytkownika
tekila918
Troll Hunter
 
Posty: 2039
Dołączył(a): Wt, 17 sie 2010, 04:19
Lokalizacja: Nowy Swiat

Re: Wisielec

Postprzez klops » So, 6 lis 2010, 10:58

No niezłe wyniki. Gratulacje, Teki :ok:
Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for and no religion too
Imagine all the people living life in peace...
J.L.

When I was younger living illusion of freedom and power J.L.
Avatar użytkownika
klops
Troll Hunter
 
Posty: 422
Dołączył(a): N, 25 lip 2010, 11:16

Re: Wisielec

Postprzez tekila918 » So, 6 lis 2010, 23:27

klops napisał(a):No niezłe wyniki. Gratulacje, Teki :ok:


Heh! :aniolek:
20 na 20 :D
Bardziej prawy jest kazdy ateista, który pomaga drugiej osobie dlatego, ze sam jako czlowiek chce pomóc, od serca z szacunku, a nie dla ugrania nieba czy ucieczki przed pieklem.
Obrazek
Avatar użytkownika
tekila918
Troll Hunter
 
Posty: 2039
Dołączył(a): Wt, 17 sie 2010, 04:19
Lokalizacja: Nowy Swiat


Powrót do Dekrety komitetu i uchwały plenum


cron

Witaj w IMHO



Moje Menu

FORUM

Kto przegląda forum

Forum przegląda 1 użytkownik :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (dane z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (76) było Pn, 3 gru 2012, 21:19

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Urodziny

Nikt nie ma dziś urodzin